Често задавани въпроси | Избор на оригинален подарък | SkyVision

Често задавани въпроси:

 

1. Защо когато напиша номера на ваучера си не го намира?
Отговор: Номерът на ваучера трябва задължително да е написан с латински символи. Освен това в нашите ваучери буквата “О” не присъства. Всичко, което прилича на тази буква, всъщност е цифрата “0”(нула).

 

2. Как да резервирам дата и час за своето приключение?
Отговор: Резервация може да направите като влезете на бутон “Моят Ваучер” и въведете номера на ваучера си на оказаното място, натиснете бутон “Напред” и посочите “Резервация”.

 

3. Защо при опит за резервация се показва съобщение “СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС…”?
Отговор: В голяма част от случаите това се случва, когато е пропуснато да се кликне на бутон “Напред” преди да се избере “Резервация”.

 

4. Къде се изпълняват услугите?
Отговор:  Адресът, на който се изпълнява закупената услуга ще получите в потвърдителен email след успешна резервация.

 

5. Мога ли да върна или заменя закупен ваучер?
Отговор: Всеки ваучер може да бъде върнат или услугата да бъде заменена в рамките на 30 дни след закупуването, през бутон “МОЯТ ВАУЧЕР” на нашия сайт.

 

6. Може ли да предостъпя ваучера си?
Отговор: Може да смените ползвателя на ваучера в рамките на 30 дена след закупуването му. След изтичането на тези 30 дни ваучерът не може да смени ползвателя си.

 

7. Кога се показват новите дати за резервация?
Отговор: Обикновено датите в календара се добавят не по-малко от седмица по-рано. При услуги, които се влияят от атмосферните условия е възможно да има промени в календара. Ако ваучерът Ви е за такава услуга може да позвъните в кол центъра, където ще получите допълнителна информация.

 

8. Как да използвам “Ваучер на стойност”
Отговор: Ако имате ваучер на стойност трябва да влезете в SkyVision.bg, да изберете продукта, който сте си харесали и да го добавите в кошница. Там ще намерите поле за код за отстъпка. В него добавете серийния номер на ваучера и сумата ще бъде намалена с посочената стойност. Ако стойността на подаръка е по-висока от тази на ваучера, ще трябва да доплатите разликата. При по-ниска цена разликата не се възстановява.

 

9. Коя куриерска служба използвате?
Отговор: Speedy.

 

10. Какво е работното ви време?
Отговор: Офисът ни работи с клиенти от понеделник до петък от 9:00ч. до 16:00ч. За повече информация може да посетите “КОНТАКТИ”.

 

11. Мога ли да взема ваучера от офиса Ви в събота и неделя?
Отговор: Не, офисът не работи през почивните дни.

 

12. На бул. България ли се изпълняват услугите?
Отговор: Не. На бул. България се намира само администрацията на SkyVision. Точният адрес на изпълнението се изпраща след направена резервация, в потвърдителния имейл.