Често задавани въпроси | Избор на оригинален подарък | SkyVision

Често задавани въпроси:

 

1. Имам Ваучер. Трябва ли да направя резервация, за да го използвам?
Отговор: Да. Всички услуги се изпълняват само след направена резервация през нашия сайт. Моля, запознайте се с информацията на гърба на Ваучера.

 

2. Как да резервирам дата и час за своето приключение?
Отговор: Резервация може да направите като влезете в резервационната ни система през бутон МОЯТ ВАУЧЕР, въведете номера на Ваучера си на указаното място и натиснете бутон “НАПРЕД”. След това ще имате възможност да изберете конкретен изпълнител и/или локация, в случай че за конкретната услуга се предлага повече от една възможност.
!!! Възможно е избрания изпълнител да има предварително въведени свободни дати/часове или да е предпочел да получава запитвания за конкретна дата/час.
В първия случай трябва да изберете от предложените дати/часове и да финализирате резервацията, след което ще получите потвърдителен имейл с подробни данни относно мястото, връзка с екипа и всичко, което Ви е необходимо.
Във втория случай ще трябва да изберете желаната от Вас дата от календара и да изпратите запитването. Ще получите отговор от изпълнителя на услугата на имейла въведен от Вас, след което той ще очаква да му потвърдите резервацията.

 

3. Защо, когато напиша номера на Ваучера си, не го намира?
Отговор: Номерът на Ваучера трябва задължително да е написан с латински символи. Освен това в нашите ваучери буквата “О” не присъства. Всичко, което прилича на тази буква, всъщност е цифрата “0” (нула).

 

4. Кога се показват новите дати за резервация?
Отговор: Обикновено датите в календара се добавят не по-малко от седмица по-рано. При услуги, които се влияят от атмосферните условия е възможно да има промени в календара.

 

5. Къде се изпълняват услугите?
Отговор: В момента на резервация ще видите всички възможни локации за съответната услуга. Адресът, на който се изпълнява закупената услуга, ще получите в потвърдителен имейл след успешна резервация.

 

6. Направих резервация/ поръчка на Ваучер, а не съм получил/а имейл. Защо?
Отговор: Възможно е съобщението да е попаднало в папка “СПАМ” на Вашия имейл. В случай, че не го виждате във входящи, моля потърсете в папка “СПАМ”. Възможно е също да сте въвели грешен имейл адрес. В такъв случай ни пишете на info@skyvision.bg

 

7. Мога ли да върна закупен Ваучер?
Отговор: Всеки Ваучер може да бъде върнат в рамките на 14 дни от датата на закупуването. Сумата, заплатена за Ваучера, ще бъде върната на поръчителя по банков път като от нея ще бъдат приспаднати единствено разходите направени от SkyVision по нея.

 

8. Мога ли да преотстъпя Ваучера си или да заменя услугата?
Отговор: За всички ваучери, закупени след 01.03.2020г., може да бъде направена смяна на услуга или ползвател по време на резервация през целия срок на валидност на Ваучера. Ако цената на новата услуга е по-висока от направения депозит по Ваучера, ще Ви бъде предоставена възможност да доплатите с карта към момента на резервация.
ВАЖНО!!! За ваучери, закупени преди датата на влизане в сила на новите Общи условия на Skyvision (01.03.2020г.), важат общите условия към момента на покупка, според които можете да смените услугата или ползвателя на Ваучера само в рамките на 30 дни след закупуването му.

 

9. Какво е работното Ви време?
Отговор: Центърът за обслужване на клиенти работи от понеделник до петък от 9:00ч. до 16:00ч. За повече информация може да посетите КОНТАКТИ

 

10. Мога ли да взема Ваучера от офиса Ви?
Отговор: Не. Във връзка с извънредната епидемиологична обстановка в страната и в съответствие с препоръките против разпространението на COVID-19, SkyVision премина към HOME OFFICE организация на работата за неопределено време. Към момента остават активни опциите за получаване на Ваучер по куриер (в подаръчна опаковка) или email (електронен Ваучер).

 

11. Коя куриерска служба използвате?
Отговор: Speedy.

 

12. Кога ще получа Ваучера?
Отговор: Всички заявки за Ваучер в подаръчна опаковка, получени до 15ч. в работни дни, се обработват в същия ден. Заявките направени след 15ч. се обработват в първия работен ден, следващ деня на заявката. Предаването към куриер става след получаване на плащането, с изключение на случаите, в които е избрано плащане при доставка с наложен платеж.
Срокът за доставка зависи от графика на куриерската служба за съответното населено място. За населени места с офис на куриерската служба, обикновено доставката е на следващия работен ден. В събота и неделя не се извършват доставки до адрес, за събота можете да отбележите получаване от офис на куриера в поле Забележки.

 

13. Как мога да получа Ваучера още днес?
Отговор: С опция електронен ваучер можете да получите Ваучера веднага, дори в празнични и почивни дни. Ваучерът ще бъде изпратен на Вашия email веднага щом завършите поръчката.

 

14. Избрах плащане чре EasyPay. Докога трябва да платя?
Отговор: Срокът за плащане чрез EasyPay е до 5 работни дни след подаване на заявката. В случай, че е избрана опция електронен ваучер, Вие ще получите Ваучера по email веднага, но няма да можете да направите резервация преди да бъде получено плащането. Ако заявката е за Ваучер в подаръчна опаковка, той ще бъде предаден на куриер след като получим плащането.