< КАТЕГОРИЯ: Тиймбилдинг

Тиймбилдинг

ПРЕДЛОЖЕНИЯ В КАТЕГОРИЯТА:
ЗА ПРЕЖИВЯВАНЕТО

Тиймбилдинг е процес, чрез който група от хора с различни умения, интереси и личности работят заедно, за да подобрят сътрудничеството, комуникацията и ефективността на отбора. Целта на тиймбилдинг е да се създаде по-силен и по-ефективен екип.

Този процес може да включва различни видове дейности и упражнения, които са предназначени да насърчат отборната работа, взаимопомощта и взаимопризнанието. Те могат да бъдат разнообразни, като например: Екипни игри и състезания, които изискват от участниците да работят заедно, за да постигнат обща цел; Семинари и учебни сесии, фокусирани върху подобряване на комуникационните умения, лидерството, решаването на конфликти и др.; Активности на открито, като катерене, каякинг или други екстремни спортове, които насърчават взаимното доверие и сътрудничество; И други.

Тиймбилдинг е важен за всяка организация, тъй като помага да се подобри ефективността на екипа, да се повиши мотивацията и удовлетвореността на служителите, както и да се създаде по-здрава и взаимодопълваща се работна атмосфера.

Тиймбилдинг дейностите предоставят възможност за подобряване на комуникационните умения, създава взаимно доверие, развива лидерските умения, разрешава конфликти, повишава мотивацията и ефективността, помага на членовете на отбора да се почувстват като част от по-голяма общност, което подпомага постигането на общите цели.

Тиймбилдинг е мощен инструмент за подобряване на работата на екипите, независимо от това дали става въпрос за бизнес, образование, спорт или други области.

КАК РАБОТИ?
КУПУВАЧЪТ:
  1. Избира пожелана услуга, за която да бъде издаден Ваучер с характер на депозит.

    Преживяването, което е избрал, може да се промени при желание на ползвателя. Ползвателят може да използва сумата, за да избере всяко друго преживяване в SkyVision и, при нужда, само да доплати разлика в цената.
  2. Оформя подаръчен Ваучер с пожелание или го оставя за себе си.

    Ваучерът може да се ползва от друг човек, без да е необходимо да се преиздава или променя. Достатъчно е по време на резервация в поле „Име на ползвателя“ да се впишат имената на човека, който ще ползва услугата.
ПОЛЗВАТЕЛЯТ:
  1. Резервира пожеланата или друга услуга онлайн през бутон МОЯТ ВАУЧЕР.

    Ползвателят може да резервира пожеланата услуга без доплащане през целия 12-месечен период на валидност на Ваучера, дори ако цената й се е повишила, или да използва депозита, за да заплати напълно или частично друга услуга.
  2. Избира дата и час от календара на съответната услуга.

    Ваучерът може да бъде използван до срока на неговата валидност или да бъде удължен до един месец след изтичането му. Възможно е да има минимален срок преди събитието за резервация, който се определя от конкретния Изпълнител.
ПОСЛЕДНИ ОТЗИВИ

ПОСЛЕДНИ ОТЗИВИ

Няма отзиви

Кошница

КЪМ ПЛАЩАНЕ Добави още ваучери

Как изглежда ваучерът?

 

blank

Изненадайте с готов за поднасяне Ваучер в луксозна опаковка - подаръчен плик, запечатан с червен восъчен печат.

Вашето пожелание, красиво изписано в горната част на Ваучера, е първото нещо, което получателят на подаръка вижда след разпечатване.

blank

blank

blank

Код "Лоялен Клиент"

Мили приятели, програмата „Лоялен клиент“ създадохме за Вас, за да Ви благодарим и възнаградим за Вашата лоялност!

Старт на програмата 15.03.2014 г.

КАКВО ПЕЧЕЛИТЕ с код „Лоялен клиент“?

1. Възможност да пазарувате на преференциални цени. За някои продукти на сайта ни ще откриете две цени. С код „Лоялен Клиент“ за Вас е достъпна и по-ниската цена /цените в жълто/.
2. Имате възможност чрез натрупани суми от покупки да спечелите безплатен ваучер за Полет, който можете да ползвате лично или да подарите. Сумите започват да се натрупват още от първата Ви поръчка.

КАК ДА ПОЛУЧИТЕ КОД?

Вашия Код „Лоялен клиент“ ще получите съвсем безплатно още с първата покупка на e-mail посочен в поръчката.

КАК ДА ПРИЛОЖА КОДА?

На последната стъпка от покупката ви можете да въведете Вашия код в полоето Код за отстъпка/лоялност и натиснете бутон "ИЗПОЛЗВАЙ". Сумата по покупката ще се намали /важи само за продукти с втора цена/.

Въвеждайте Вашия код Лоялен клиент при всяка поръчка, за да се натрупват сумите от покупките Ви към него. При достигне до натрупана сума от 1000 лв., ние ще Ви възнаградим, като Ви подарим ваучер за полет с парапланер.

След достигане на таргет сумата и получаване на подаръка, Вашият Код „Лоялен Клиент“ автоматично ще се рестартира и ще можете да продължите да се възползвате от програмата ни „Лоялен Клиент“.

Пълните условия за ползване на програмата са поместени в общите "Условия за ползване" на сайта.

Информация за доставка

ДОСТАВКА И ПЛАЩАНЕ

Как става доставката?
SkyVision предлага два варианта за доставка:
- Луксозен ваучер с доставка по куриер
- Електронен ваучер по имейл

1. Доставка по куриер

Всички поръчки, направени в делничен ден до 15:00ч., се изпращат на същия ден по куриер и се доставят на следващия работен ден спрямо графика на куриера. За доставки в събота, моля, задължително запишете това си желание в поле ЗАБЕЛЕЖКИ при оформяне на поръчката.

2. Електронен ваучер

При успешно направена поръчка на "електронен ваучер" ще получите възможност да го свалите веднага.
Електронният ваучер ще можете да изтеглите също и от линк, който ще намерите в автоматичния имейл, изпратен Ви веднага след приключване на поръчката.
Остава само да разпечатате и подарите. Внимание! Разпечатайте двустранно - информацията на гърба на ваучера е изключително важна.

Електронният ваучер е подходящ за подарък в последния момент.

Как става плащането?

SkyVision предлага следните варианти за плащане:

1. Наложен платеж (плаща се на куриера при получаване на пратката).
2. Онлайн плащане с дебитна или кредитна карта в момента на поръчване.
3. Банков превод (ще получите информация с банкова сметка и подробности в потвърждаващия имейл).
4. EasyPay (ще получите подробности в потвърждаващия имейл).

Ако имате затруднение, можете да се свържете с нас на 0700 20 200, за да Ви помогнем.